Bamboo    
Bamboo
Bamboo
Bamboo
     
BAMBOO, male, Shelter since 17.04.2017
Crossbreed, DOB 15.11.2016 – 50 cm

Bamboo was found in the streets and taken to the Shelter as a puppy. We do not know what he endured before going to the shelter. He is a playful dog, he loves running around in the big run and is very loving and affectionate. Bamboo loves going for a walk and walks very well on a lead. He especially loves getting treats.

 


 

BAMBOO, Rüde, Perrera seit 17.04.2017
Mischling, geb. 15.11.2016 – 50 cm

Bamboo wurde auf der Strasse gefunden und dann zum Tierheim gebracht, als er noch ein Welpe war. Wir wissen nichts über sein Leben bevor er zu APASA kam. Er ist sehr spielfreudig und liebt es im „Big run“ herumrennen zu dürfen. Ausserdem ist er sehr anhängiich. Bamboo mag Spaziergänge und er läuft auch gut an der Leine. Ausserdem liebt er Leckerli über alles.

 

 

Continue searching

Print    
Call Us
Call Us Facebook Our Blog Our Video

Donations